بیست و دو سال پس از اولین ملاقات، ویک فانگیو و اندی رید دوباره به شوخی با هم می پردازند – The Denver Post



ده چیز در مورد Broncos شامل بازی یکشنبه شب در کانزاس سیتی است:

1. علی‌رغم تجربه قابل توجهی که در بازی‌سازی دارند، تیم‌هایی با مربی برونکوس، ویک فانگیو (18 سال به عنوان بازیکن بازی) و مربی چیفز، اندی رید (سال بیست و سوم) تنها 9 بار با هم دیدار کرده‌اند. راید (کانزاس سیتی و فیلادلفیا) با میانگین امتیاز 25.2 و 343.4 یارد مقابل فانجیو (ایندیاناپولیس، هیوستون، سانفرانسیسکو، شیکاگو و برونکوها) برتری 5-4 دارد. دفاع های فنجیو 14 جابه جایی اجباری کرده است.

2. اولین بازی Fangio-Reid در سال 1999 بود زمانی که Fangio با ایندیاناپولیس بود و Reid مربی سال اول ایگلز بود. کلت ها با نتیجه 44 بر 17 پیروز شدند و فیلادلفیا را تا 212 یارد نگه داشتند و 5 برگردان را مجبور کردند. در سال 2011، 49ers Fangio با وجود اینکه 513 یارد را در اختیار داشتند، 24-23 برنده شدند (آنها سه بازی را مجبور کردند). رید در هر چهار بازی مقابل برانکوهای گران قیمت پیروز شده است.

3. صحبت در مورد فانگیو: “او هر سال کار بزرگی انجام می دهد. ذهن او در قسمت دفاعی فوتبال خاص است. آنها هجوم بازیکنان جوان و بازیکنان جدید دارند و آنها گوشه های خود را بازی می کنند. شما نوار را می گذارید و آنها بازی می کنند. سخت هستند و در کاری که انجام می دهند بسیار خوب هستند.

4. Fangio در مورد سخنرانی: “محافظت با طراحی آن توهین سختی است. این یک تخلف گسترده است. بچه هایی که مرتکب تخلف می شوند واقعاً بسیار سریع هستند. شما مواد لازم را دارید و سپس (پاتریک) Mahomes را در آن قرار می دهید. حمله مشابهی را انجام دادند که زمانی که الکس اسمیت آنجا بود انجام دادند.

5. آیا روسا چیزهای بیشتری را به صورت تهاجمی اجرا می کنند؟ آره. کریستین پارکر، مربی مدافعان دفاعی گفت: چیزهای مختلفی وجود دارد. «شما در مورد اجراها صحبت می کنید، مفاهیم واقعی، جایی که بچه ها صف می کشند. خیلی از تیم‌ها، می‌توانید تماس بگیرید و بگویید، “مرد این کار را می‌کند، آن مرد این کار را می‌کند.” شما نمی توانید خود را با این بچه ها صدا کنید. آنها هر هفته کار خود را به خوبی انجام می دهند، بنابراین شما باید خودتان را بشناسید، قوانین خود را بدانید و به بازی با توپ بروید.

6. حتی اگر او واجد شرایط بازگشت از ذخیره مصدوم است، برایس کالاهان (زانو) مدافع کرنر برونکووس هرگز از بلوک خارج نشد و چهارمین بازی متوالی را از دست خواهد داد. کایل فولر تماس را به عنوان نیکل دریافت خواهد کرد و او لحظات بازی را در کوارترهای تنگ می گذراند، اما چارجرز هفته گذشته هشت پاس از 9 پاس را در پوشش انسانی علیه او انجام داد.

7. پارکر در فولر با یک نقش نیکل سازگار شد: “حتی زمانی که او بازی نمی کرد، او به سختی تمرین می کرد و در طول دوره های تیم های ویژه، گازهای اضافی را در کنار خط اجرا می کرد تا در فرم بماند، زیرا به اندازه کافی در بازی بود، او می داند. او را می توان در یک لحظه فراخوانی کرد و این اتفاق زمانی افتاد که ما با Raiders بازی کردیم (در هفته 6). آنها او را هدف قرار دادند و او در پایین سوم توقف کرد.