هایما S7 توربو ماشین هایما S7 توربو مشخصات هایما S7 توربو (2)

کشویی روی قطعهای با نام توپی حرکت رفت و برگشت را انجام میدهد. میل ماهک رابط بین ماهک و دسته دنده میباشد که به وسیله آن راننده میتواند با حرکت دادن دسته دنده، میل ماهک را به حرکت در آورد مکانیزمهای متفاوتی با توجه به نوع گیربکس خودرو داراست. در مکانیزم الکترومغناطیسی حرکت میل ماهک بر پایه روابط الکترو مغناطیسی و ارتباط مگنتهای متصل به آنها با هستههای آهنی و سیمپیچهای موجود در جعبه دنده موجب حرکت آنها میشود. دسته دنده که در برخی از خودروهای با گیربکس اتوماتیک به طور کامل حذف شده است، عموما مسیری شکل را برای تغییر دندهها مختلف در جعبه دنده طی میکند. به جز برخی ایرادات کوچک که در طرح چراغهای عقب شاهین بهویژه قسمت مثلثی شکل روی درب صندوق دیده میشود، نمیتوان ایراد چندانی به ظاهر این خودرو ملی وارد دانست. یا () دنده عقب است. اما چرا در سراشیبی ، استفاده از دنده های سنگین تر باعث کنترل سرعت می شود؟ کلاس بنز نیز مانند کلاس های و خط تولید خودروهای اجرایی کامپکت در زیرمجموعه دایلمر است. تا سال 2011 در خط تولید باقی ماند و در سال 2012 یک مدل کوپه از کلاس جایگزین آن شد. &;  ​​!


خودرو دنا پلاس

مقایسه تارا ایران خودرو و شاهین سایپا + مشخصات فنی و قیمت - ایمنا مرسدس GLE کلاس (M) یک SUV سایز متوسط لوکس است که در سال 1997 توسط کمپانی بنز ساخته شد. این خودرو از کلاس G لوکستر ظاهر شد و یک کراساوور شیک محسوب میشود. کلاس B بنز نیز نوع دیگری از خودروهای کامپکت بنز محسوب میشود که زیر ظاهر اسپورتتری ارائه شده است. S پرچم دار کنونی خودروهای بنز است. بنابراین به نظر میرسد اگرچه وضعیت طراحی داخلی هر دو خودرو با شاخصهای امروزی مطابقت ندارد، اما شرایط ایکو تارا از لحاظ کیفیت متریال و گنجایش صندوق عقب از سایپا شاهین بهتر است. البته در تیپ جدید تارا بنام V4 ایرانخودرو گرافیک چراغهای عقب را تغییر داده و این مشکل را برطرف کرده است ولی بااینحال بهطورکلی در بخش طراحی بیرونی باید شاهین از مالیات نقل و انتقال خودرو چه می‌دانید؟ – آکادمی مالی مسعود را برتر دانست. در این بین ممکن است برخی افراد بدلیل کپیبرداری جلوپنجره از روی تویوتا پرادو و تقلید چراغهای عقب از روی محصولات بامو، از طراحان گلایه کنند که حق هم دارند اما به طور کلی باید اعتراف کنیم که این ماشین برخلاف مصحولات قدیمی چینی یک کپی ناشیانه از تولیدات مطرح جهان به حساب نمیآید و از ظاهر پخته و منطقی برخوردار است.


آلمانها آن را کلاس ویژه مینامند.

شاید شما هم از علاقهمندان خرید این خودروی ایرانی باشید، اما لازم است قبل از خرید، با برخی از معایبش نیز آشنا شوید. برخی از مردم دنیا لقب “گرگ”را به این خودرو دادهاند. آلمانها آن را کلاس ویژه مینامند. کلاس نیز حرف اول کلمه “ویژه “محسوب میشود و در طبقهبندی اصلی جای میگیرد. این محور که به شافت کلاچ نیز معروف است محور محرک گیربکس محسوب میشود. این خودرو با آپشن محرک 4 چرخ (4 ویلدرایو) در سال 2002 ارائه گشت و نسل سوم آن در سال 2007 وارد بازار شد. سایا خودرو اینجاست تا رویای شما برای نشستن پشت فرمان هر خودرویی با هر قیمت و محصول هر کشوری که باشد را محقق کند. کلاس اقتصادیترین سدان بنز و احتمالا اقتصادیترین خودروهای تاریخ بنز را در زیرمجموعه خود جای داده است. نسل چهارم کلاس در بین طرفدارانش به “بنز دلبر” معروف و در دو مدل هاچبک و سدان ارائه میشود.


خودرو دیگنیتی

مرسدس در این کلاس سدان فول- سایز را ارائه داد و پس از آن مدلهای کوپه کلاس وارد بازار شد. این خودرو از لحاظ ابعاد بین دو خودروی و مدلهای بزرگتر کلاس قرار میگیرد. اگر یک خودرو با توان فنی معمولی، کابین جادارتر، قطعات یدکی کمی ارزانتر، طراحی ظاهری متعادلتر و دارای سانروف و سیستم کنترل کشش و پایداری (در مدلهای جدید) نیاز دارید، به نظر میرسد شاهین بتواند احتیاجات شما را به نحو مطلوبتری پاسخ دهد. اما ما در مقاله مقایسه بی ام و با مرسدس بنز از همراه مکانیک سعی کردیم تا پاسخ کاملی به پرسش: «آیا بی ام و بخریم یا مرسدس بنز؟ در واقع چرخ دندههای روی این محور که قطرهای گوناگونی هم دارند، به کمک یاتاقانها روی آن حرکت دورانی دارند. دنده برنجی نیروهای دورانی و طولی واردشده به یاتاقانها را میکاهد. قطر این چرخ دندهها متفاوت است و به یاری یاتاقانها روی آن حرکت دورانی دارد. پوشش نانو سرامیک روی بدنه خودرو از آفتابسوختگی ماشین محافظت میکند و از آن در برابر اکسیداسیون و آسیبهای محیطی محافظت میکند. بررسی تارا از نظر ظاهری را با نمای جانبی خودرو شروع میکنیم. در این کلاس بنز خودروهای اجرایی را با موتورها و بدنههای مختلف تولید میکند و به نوعی در زمینه مصرف سوخت اقتصادی ترین کلاس بنز محسوب می شود.