مردی که روی ویلچر نشسته کشته شد، رایان رمینگتون به ضرب گلوله کشته شد


توسان، آریزونا – پلیس روز سه‌شنبه اعلام کرد که یکی از مقامات توسان پس از اینکه ویدیویی نشان می‌داد که مردی را که روی ویلچر موتوری سوار شده بود، در حالی که به اتهام دزدی با او روبرو می‌شد تیراندازی می‌کند، اخراج خواهد شد.

ویدئوی نظارتی روز دوشنبه، ریچارد لی ریچاردز، 61 ساله را نشان می‌دهد که روی ویلچر لوو قدم می‌زند، قبل از اینکه افسری که بعداً به نام رایان رمینگتون شناخته شد، 9 بار به پشت و پهلوی ریچارد شلیک کرد. مدت کوتاهی پس از آن اعلام شد که ریچارد مرده است.

کریس مگنوس، رئیس پلیس توسان روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری گفت، قبل از ورود ریچاردز به لوو، یکی از کارمندان والمارت گزارش داده بود که ریچاردز مظنون به سرقت یک جعبه ابزار است. وقتی از کارمندان والمارت خواسته شد رسیدی را نشان دهند، او به پلیس گفت که ریچاردز چاقویی را بیرون آورد و گفت: “در اینجا رسید شما است.”

رمینگتون به عنوان نگهبان امنیتی در Walmart کار می کرد و به مدت چهار سال در این بخش بوده است. مگنوس روز سه شنبه گفت که رمینگتون اخراج خواهد شد.

این چیزی است که ما می دانیم.

آنچه در فیلم پلیس توسان نشان می دهد

پس از اینکه ریچاردز فروشگاه والمارت را ترک کرد، رمینگتون او را در اطراف پارکینگ دنبال کرد و در تماس‌های ویدیویی برای پشتیبان‌گیری دیده می‌شود.