آلمان محدودیت ها را برای ویروس کرونا تشدید کرد – POLITICO



برلین – بر اساس پیش‌نویس سندی که پولیتیکو مشاهده کرده است، دولت آلمان و رهبران ۱۶ ایالت این کشور در حال برنامه‌ریزی برای تشدید قوانین همه‌گیری هستند.

بر اساس این طرح که قرار است روز پنجشنبه تصویب شود، تنها افرادی که به طور کامل واکسینه شده اند و از COVID-19 بهبود یافته اند، می توانند به مکان هایی مانند تئاتر، سینما و رستوران دسترسی داشته باشند که در صورت صلاحدید ممکن است از مهمانان لازم باشد که آزمایش آنها منفی باشد. علاوه بر این، گردهمایی‌های خصوصی شامل افراد واکسینه نشده یا افرادی که اخیراً از کووید-19 بهبود نیافته‌اند، نمی‌توانند بیش از یک خانوار و حداکثر دو نفر از یک خانواده متفاوت باشند.

تدابیر سخت‌گیرانه‌تر در حالی صورت می‌گیرد که آلمان همچنان با موج چهارم موارد ابتلا به ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند که قبلاً بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها را در برخی مناطق تحت تأثیر قرار داده و بیماران را مجبور به انتقال برای درمان کرده است. مقامات بهداشتی روز چهارشنبه 67186 مورد عفونت جدید و 446 مورد مرگ ناشی از COVID-19 را گزارش کردند.

محققان هفته‌ها است که خواستار محدودیت‌های سخت‌تر شده‌اند، اما تصمیم‌گیری در برلین متوقف شده است زیرا آلمان بین دولت‌ها قرار دارد. آنگلا مرکل صدراعظم، که محافظه‌کارانش در انتخابات عمومی در سپتامبر شکست خوردند، یک «همزیستی» ناخوشایند با وزیر دارایی کنونی و جانشین احتمالی اولاف شولز، که انتظار می‌رود هفته آینده در راس این مرکز به سمت منصوب شود، ایجاد کرده است. -ائتلاف چپ

رویدادهای بزرگ نیز مشمول محدودیت خواهند بود، به این معنی که تعداد تماشاگران نباید از 5000 نفر در داخل خانه و 10000 نفر در فضای باز بیشتر شود. بسته به ظرفیت محل برگزاری، زمانی که تعداد افراد کمتر باشد، سایر قوانین اعمال می شود. مهم نیست که چقدر بیننده وجود دارد، فقط کسانی که واکسینه شده و بهبود یافته اند می توانند در رویدادهای بزرگ شرکت کنند.

در مناطقی با بیش از 350 عفونت جدید به ازای هر 100000 نفر طی هفت روز، کلوپ های شبانه سرپوشیده باید تعطیل شوند و در مدارس استفاده از ماسک برای دانش آموزان در تمام گروه های سنی اجباری خواهد بود. در حال حاضر نرخ بروز هفتگی در سراسر کشور 443 مورد در هر 100000 نفر است.

برای واکسیناسیون بیشتر آلمانی‌ها، دولت فدرال همچنین در حال آماده‌سازی واکسیناسیون اجباری در مناطقی است که افراد به‌ویژه در معرض خطر هستند، در حالی که دستور واکسن عمومی «در آینده نزدیک» در پارلمان به رأی گذاشته خواهد شد. بر اساس این سند، دولت و ایالت ها واکسن های اول و دوم واکسن و واکسن های تقویتی را تا کریسمس برای همه کسانی که به آن نیاز دارند ارائه خواهند کرد.

در نهایت، شورای متخصصی از دانشمندان در صدراعظم تشکیل خواهد شد و هر هفته برای ارائه پیشنهادات بیشتر برای مهار این بیماری همه گیر تشکیل می شود – تاییدی بر قول شولز در هفته گذشته زمانی که او توافقی را برای تشکیل یک دولت بین سوسیال دموکرات هایش، سبزها اعلام کرد. و لیبرال دموکرات ها.