کرونا ویروس ها چگونه جهش می یابند؟ این فقط یک سری از اشتباهات است – CBS لس آنجلس


(CBS4) -نوع جدیدی از کووید-19-امیکرون- باعث نگرانی برخی کارشناسان شده است که ممکن است نسبت به انواع ویروسی قبلی مسری تر و مقاوم تر به واکسن ها باشد. پس چگونه ویروس به این نقطه رسید؟ کارشناسان بهداشت می گویند این یک سری اشتباهات است که ویروس هنگام انتقال از میزبانی به میزبان دیگر مرتکب می شود.

توری بورکت، برنامه مداخله بیماری اپیدمیولوژیک، توضیح می‌دهد: «وقتی ویروس از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود، هر بار که ویروس به فرد جدیدی منتقل می‌شود، بارها و بارها خودش را تکرار می‌کند و احتمال بروز خطا وجود دارد. مدیر بخش بهداشت عمومی و محیط زیست دنور.

بیشتر بخوانید: انفجار در یک خزانه برقی زیرزمینی، پوشش منهول پرنده را به آپارتمانی در هالیوود شمالی فرستاد.

ترکیب انواع ویروس کرونا omicron (با احترام: Getty Images)

بورکت می‌گوید وقتی ویروسی در درون انسان رشد می‌کند، تکثیر می‌شود و از خودش کپی می‌کند. گاهی اوقات، ویروس ها با آن نسخه ها اشتباه می کنند که منجر به جهش می شود.

گاهی اوقات خطاها می‌توانند ویروس را ضعیف‌تر کنند و نوع آن از بین برود، اما گاهی اوقات، این خطا به ویروس کمک می‌کند تا شکل قوی‌تر و مقاوم‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی پیدا کند.

بنابراین، اگر فکر می‌کنید که بچه هستید و آن بازی تلفنی را با دوستانتان انجام می‌دهید، به دوست خود بپیوندید و چیزی را زمزمه کنید، وقتی پیام به افراد زیادی منتقل می‌شود، همه چیز تغییر می‌کند و زمانی که به برکت گفت: آخرین نفر، پیام ممکن است کمی متفاوت از آنچه در ابتدا به نظر می‌رسد به نظر برسد، «برکت گفت.» به طور کلی، بدن شما هنوز تشخیص می‌دهد، می‌دانید، این کووید-19 است و به همین دلیل است که ما آن را یک نوع می‌نامیم. “

بیشتر بخوانید: ژاکلین آوانت، همسر کلارنس آوانت، مدیر اجرایی موسیقی، در حمله به خانه بورلی هیلز با شلیک گلوله به قتل رسید.

وی گفت: ویروس آنفولانزا حدود چهار برابر سریعتر از ویروس کرونا جهش می یابد.

بورکت گفت: «به همین دلیل است که هر سال یک واکسن جدید آنفولانزا دریافت می کنید. آن‌ها هر سال واکسن‌ها را عوض می‌کنند تا سعی کنند با سویه‌های رایجی که در اطراف شناور می‌بینند مطابقت دهند، زیرا جهش می‌یابند و تغییر می‌کنند.»

در حالی که چندین هفته طول می کشد تا مقامات بهداشتی به طور کامل ویژگی های نوع omicron را درک کنند، دانشمندان نگران هستند که جهش های پروتئینی آن نشان می دهد که ممکن است مسری تر باشد و در برابر واکسن ها مقاوم تر باشد.

بورکت گفت بهترین راه برای جامعه برای جلوگیری از جهش های بیشتر COVID-19 دریافت واکسن و محرک، پوشیدن ماسک در داخل خانه و تمرین حبس اجتماعی است.

اخبار بیشتر: FBI برای پرونده کلاهبرداری به اقامتگاه نورتریج حمله کرد

بورکت توضیح داد: «اگر بتوانیم تعداد کل افراد مبتلا به کووید-19 را کاهش دهیم، شانس جهش ویروس در هر مرحله کاهش می‌یابد. “هرکسی که آلوده شده باشد، این شانس جهش ویروس است. بنابراین اگر این تعداد را کاهش دهیم، از این شانس استفاده خواهیم کرد و جهش‌های زیادی وجود نخواهد داشت، واریته‌های زیادی وجود نخواهد داشت.»